sobota, 23. julij 2011

NIKOPOL po bitki

Virtualna prijateljica Branka mi je pravočasno namignila, sicer bi Nikopol, žal prevozil, ker bi se prek noči zadržal v Čerkovici. 
Še malo fotk, potem po kruh, čebulo in slanino. Ko se vrnem, vas pogledam in odškrabam (škrabati je po domorodno veslati). Do večera pridem v Svišov. Vira me nestrpna čaka in veslo sitnari. Bodite dobri.



spomenik na hribu

napisna plošča pod njim

spomenik v mestu


hiška donavskih mornarjev

ata in mama




10 komentarjev:

  1. Ne samo naše vodovje, ki bogati Donavo, veliko našega se zlije skozi zgodovino v Črno morje.
    Močne so naše sledi, nič hlapčevske, nič majhne.
    Hvala ti! Naši zgodovinarji so nas prevečkrat pozabili omeniti.
    Srečno Dušan!

    OdgovoriIzbriši
  2. V Svištov na Bolgarsko te vodi pot, naj te varuje njegova luč...

    OdgovoriIzbriši
  3. Bitka je torej mimo :-))Na česen ne pozabi ! :-)
    Z Viro pa lepo ravnaj, da bo vzdržala s teboj do konca.

    Lep dan ti želim in mirne vode, pa karto glej, da ne zaideš v kak rokav - tam jih je polno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, BRANKA.
    Svištov, da bi mi pomagal? To bo zanimivo. Vsaka pomoč mi je dobrodošla. :)

    Česen in čebulo, SPOMINČICA. Se bom moral malo z vaščani dober napraviti. Tu v Bolgariji, po mestih je slabo z zelenjavo. Srbi, brez čebule ne znajo niti mleka popiti.

    Obema želim lepo soboto.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dušan!
    Kapo dol za tvoj podvig.
    Lep pozdrav od Duleta iz Gornje Radgone

    OdgovoriIzbriši
  6. DULE iz G.Radgone, kapo nazaj in pomagati. :)
    Sem mislil odriniti. Lepo se je kazalo, pa me je porinilo nazaj. Vzhodnik je tu, kot južni veter pri nas. Moja Vira pa je na to občutljiva.

    OdgovoriIzbriši
  7. V Svištovu boš verjetno nekje v ponedeljek.
    Zanimivo pa je, da ni zelenjave, ker naravne danosti so. Upam, da ti uspe nabaviti vse potrebno.

    Lepe fotke so. Tista na prejšnji strani, ko imaš ribo v roki je taprava. Še kakšno ulovi za večerjo.

    Vse dobro!

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  8. Živjo, striček! Super ti gre, bravo, smo ponosni nate. Danes smo na Jesenicah, je bolj deževno in sveže.

    Škrabaj še naprej tako uspešno novim dogodivščinam naproti, vse dobro in en velik objemček!

    OdgovoriIzbriši
  9. Oj TJAŠA !
    Škrablem škrablem. :)
    Tu tudi deževno, tak za dva dneva sušenja opreme. Lepo vas vse pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
  10. ROMAN, Svištov sem iskal in ga pravkar našel soboto ob 23.30.
    Do ponedeljka lahko zalegnem.

    OdgovoriIzbriši