četrtek, 16. junij 2011

SMS pred odhodom

Zvečer, dan pred odhodom dobim SMS:

- Dušan, želim ti sve najbolje na putu. (ime in priimek)

Zahvalim se nepoznanemu Hrvatu, nakar dobim:

- Dozvole si zrihtal?

Upam, da so, ... mu odgovorim.

- Treba SLO-HR, HU-HR i onda dalje po Dunavu.

Vem, da treba, to mi urejajo. "Kaj me gnjavi", si mislim, ko imam še kup drugih stvari v glavi. Zelo hitro tipka po fonu in že dobim naslednje:

- Zajebanu su. Problem je to, da te vide u Središču, kazna je oko 300 evra.

Zdaj mi je kapnilo, mož se je pošalil. Vedel je, da so potrdili in mi je želel zgolj polepšati večer pred odhodom.

To moram napisati, da so urejevali zadnji moment in bili na moji strani, tako "naši", kot "njihovi".
Včeraj, po prihodu na kroški brod, me je poklical prijazni naš policist, ki je urejeval papirje za prehod, da bi mi zadnji moment "dostavil", vendar je pozneje ugotovil, da so mi poslali po pošti, priporočeno.
Lov na poštarja je bil neuspešen in moram danes po papirje v M.Soboto na pošto. To bo preložilo prehod meje na popoldan, vendar ni skrbi: veslo ne šteje dnevov.

Noč je bila mirna, le malo sem slišal tiho čebljanje mladih zaljubljencev, ki so opazovali Mesečevo parado. Zdaj, zjutraj, tu na Otoku ljubezni: ptičje žvrgolenje in zrak za bogove.
p.s.
Ženske so vse nekam mrknile, le ptički delajo reklamo.


sonce je prižgalo dan

bougec čaka na brodarja

Ponovno se slišimo zvečer, onstran evropske zavese.

6 komentarjev:

  1. Nepoznati Hrvat... Hi, hi...

    Denis
    mura2011.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaaa, ti si !!!

    Pozdravljen, ... kakšno naklučje. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dedci !Papirje rihtate zadnji moment.
    (Škoda živcev :-)) )
    Naj te še naprej spremljajo....
    pa pesti še vedno držim, sedaj še bolj, ko vidim...

    OdgovoriIzbriši
  4. Nestrpno pričakujem javljanje ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta Hrvat je bil, zdaj lahko povem, ker sva se spoznala, Denis Cizar, znani kajakaš, ekolog in ljubitelj narave.

    Hvala, Spominčica. L.p.

    Tudi tebi, Branka, L.p.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse dobro bakovski Bober, tvoja avantura bi lahko bila prispevek k ohranitvi murskega biotopa in te Naše Reke...

    OdgovoriIzbriši