ponedeljek, 20. junij 2011

PIKNIK !!!

Zjutraj, ves premočen, premražen. Vode nisem dobil, so me pa po poti povabili pravi duhovi. Pet jih je bilo. Madonca še zdaj pušim tiste njihove cigarete, ki so mi jih zmotali za na pot. Iz virginskega tobaka.
Toliko rib, če kdo pozna plotico v svinjski masti, hkrati še nisem požrl. Potem pa smo pekli še svinjsko. Nabasal sem se za dva dni nazaj, za naprej pa so mi zamotali za popotnico. Pili smo domače. Sem mislil tam zalegniti, pa je bilo okrog 2.h popoldne, pa sem kar odrinil.
Noč sem prespal kar sred nacionalnega parka Drava-Donava na Mađarskem, kjer sem se stuširal, oskrbel z vodo, obril in opral perilo. Danes sem šibal cel dan. Sicer sem že pred dvema urama odnehal, ker je bila prevelika vročina. Vseeno pa sem napravil častitljivih 88 km do Donave. Juuuuuheeej. Tu sem zdaj s šotorom in pri njem, ki mu bom jutri pomagal kopati jamo za pevnico. Ima  fejst babo za gledati.
Jutri je moj športni dan, potem pa se še dva ali trikrat zaletim in sem v Donavi.
Jiiiiihaaaaa. !!!!!

p.s.
Nekaj operater ebe. Če me ne bo , so pač predragi. Pomo počakali na kakšnega sponzorja, sicer bom moral utihniti. Baje, da sem že porabil limit, pa semvam komaj začel poročati. Pridni bodite.

12 komentarjev:

  1. Ti nakažemo cekin ali dva?
    A zagotavljam ti, da bo tudi rešitev za to prinesla reka ...
    Je pa tudi res, da znajo biti zgodbe bolj prefinjenega okusa, dalj ko se kuha njih juha ...
    Si pa hiter kot spočita vidra.

    OdgovoriIzbriši
  2. srečno dušan......pri nama je mura dosta narasla,stiže te vodeni val..samo oprezno..željko

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljen med vodnimi bogovi!
    Zapis v sive celice, ob vrnitvi izčrpno poročilo.
    Javljaj se vsaj toliko, da vemo, da te ni kam odplaknilo!
    Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. http://www.voda.hr/Default.aspx?art=161&sec=2

    OdgovoriIzbriši
  5. vsak meter preveslanega vodovja nosi novo sliko. kot pravi branka: javljaj se, da bomo vedeli.

    OdgovoriIzbriši
  6. Če boš na športnih dnevih jame kopal, glej , da boš vsaj za baterije zaslužil :-)))
    Uživaj brez večjih presenečenj (negativnih , mislim :-) )
    Andromaha

    OdgovoriIzbriši
  7. Če boš na piknikih jame kopal, glej, da boš za baterije prislužil :-)))
    Imej lepo nadaljevanje poti.
    Andromaha

    OdgovoriIzbriši
  8. Te objave komentarjev mi pa živce parajo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse je OK, prijatelji. Nobenega komentarja nisem odstranil. Morda obstaja še kdo nad mano.
    Vse vas lepo pozdravljam in sem vam zahvalim, da ste z mano.

    OdgovoriIzbriši
  10. vedno in povsod problem s cvenkom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Lea199, večn i problem. :)))
      Komaj sem te našel.

      Izbriši