ponedeljek, 25. julij 2011

RUSE

Včeraj, če je bila  nedelja, sem se iz mesta privlekel do čolna. Noč je bila neprespana. Sam sem bil s sabo, le natakarica mi je bila družica, ko mi je po vsakem čiku, menjavala pepelnik.
Da si cote posušim, se naspim in popoldne odrinem, sem imel v glavi. Ko pa sem bil naenkrat celi v čolnu, trdno držeč za veslo, potem pa sem samo gnal. Do poldne in dalje. Vročina, polna glava od noči in reka meandrasta od pomanjkanja vode. Po nekaj km je bilo potrebno ovinkariti, da se je spet prišlo na pravi tok. Ladje so sedele, kjer jih je pač  nasedlo. Le lažje so si med ovinki iskale pot.
Zvečer sem pred Rusem. Vleklo se je ure,videl sem stolp na bregu, mesta nej. Od šestih zvečer do čez 22.ure sem ga iskal. V polni temi, po peščinah, spet po vodi, ... nej ga je bilou.
Zjutraj, pred šesto sem se zbudil, na bregu med kamenjem, zamotan v odejo in spalno vrečo pod glavo. Še tri kilometre se je skrival, da sem ga smel najti.

Tu je živela ženska, so mi pravili, malo posebna, vendar s pizdo, cela iz mesa in krvi, potem so jo vlili v bron, preden je kamen postala.

ženska iz kamna


Eeeeeej, je pa bilo vsaj 10, 15 minut veselja. Na zoženi reki, kakih dvesto, tristo metrov je pridrsala nemška tovorna ladja. Čisto blizu sva si bila. In potem valovi, ki so se sproščali za njo in paradirali z veliko kinetično energijo na tej "mali" širini reke, od štirih, pet metrov veliki. Tu sem si dajal duška, užival z Viro na tej naravni gugalnici. Gor me je potisnilo, potem sem drsel v dol vala in spet gor. Le Viro sem nastavljal, da ji je gobec bil vedno v pravo smer obrnjen. Takih valov bi se doma izogibal, tu so mi  posebni užitki in popolna sprostitev.




10 komentarjev:

  1. Nanešeno prodje, odlična masaža za hrbtenične mišice in mehko vzglavje, da si kompas spočije, odeja, nadstandart ugodja. Pravzaprav odlična ponudba narave, če si ne želiš mehke postelje in varnega zavetja pod svodom neba.
    Ruse-Mali Dunaj v Bolgariji, so rekli v turistični agenciji.
    Zdaj priteče vse vodovje slovenskih rek, ki se je napolnilo v treh deževnih dneh in napolne Donavo..:-)))))), da bo tvoj čolnič mirno drsel proti Črnemu morju.
    Mirno v nadaljevaju in srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. BRANKA, prav vesel sem te. Tudi v blatu se da odlično živeti. Lepo te pozdravljam in ti pošiljam del občutkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dušan, lep pozdrav iz deževnih in morečih Bakovcev. Anina je minila, bedno in neopazno ... Vreme je ponagajalo čisto vsem. Od gostilničarjev pa vse do župnika ... :) Skasejro je dosta menje, kak bi lejko. Pa, saj ma zadosta!

    Zaj bi rajši bil tan ge si tij, bar malo sunca maš ... Malo fovšije, priznam. :) Edijno ka rišavle, je kakšen hmeljev čaj in oseba, ki ga prinese ... :)

    Nika, drži se in SREČNO!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, kaj nič ne počivaš? He, he.

    Ej, dober si, ka si že pri RUSE. Sem mislil, da boš vmes več počival in si še kaj ogledal.

    Praviš, da je malo vode. V kratkem pride voda dol, ko je tukaj gori precej deževalo zadnje dneve. In potem bo Donava hitreje tekla.
    Kot bi trenil boš v Črnem morju.

    Dušan ,želim ti vse dobro!

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  5. STANKO, sem slišal, ja.
    Tu pa je obratno, sonca preveč. :)


    ROMAN, to kar sem nagrabil, je tu. Danes počivam. Donava, pardon veter me je vrnil.

    OdgovoriIzbriši
  6. spočij si, ja. meni pa tisti valovi nič ne slišijo prijazno..

    OdgovoriIzbriši
  7. Dušan, dobro se spočij in SREČNO naprej ti želim.

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  8. Če boš nadaljeval s takim tempom boš jutri zvečer že mogoče v Tutrakanu in potem v sredo ali četrtek v Silistri zapustiš Bolgarijo.
    Od tam že skoraj vidiš Črno Morje.

    Dušan, še enkrat vso SREČO!

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  9. Sedaj verjetno že spiš, pa vseeno lep današnji dan in lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja ja, spal sem že. :)

    OdgovoriIzbriši