sreda, 27. julij 2011

SILISTRA

Silistra je moja zadnja postaja na poti po Bolgariji, dobri in zanimivi gostiteljici. Kar enajst dni sem se po njej škrabal z ljotko Viro. Jutri se odjavim in stopim čez, povedat Romunom, da še njih poškrablem, kolikor potrebujem do cilja.

Tu sem v čudni četrti mesta, med črnimi. Taksist me je sem dostavil, da sem zamenjal deset evrov za leve in njemu odštel 1,2 leva za prevoz (60 centov). Enega sem že poslal s "spizdi", ker se mi je preveč motal okrog mize. Imam dober nož, porinjen za copati. Nabaviti sem si ga moral, saj pa sem bil brez njega, kot kmet brez traktorja. Nohtov si s sekiro ne morem rezati, bi se mi še galebi smejali.

Baterije mi je napolnil, pivo Tuborg, dobro hlajeno, pa mi prodaja po 80 centov.
Malo bom še tu, potem odidem. Moram si poiskati prostor za bivak, nekje v parku, da ne bom spet šlatal kje po blatu in travo do vratu. Mater, kak smo sinoči s policaji kolovratili za ljotko (ladjico). "Dušane, pa gde misliš, da si jo ostavil?", me je mali stalno spraševal. Ta dva, se verjetno  danes še cel dan smejeta. Eno noč, v Ruse, je bilo še huje. Tam sem jo sam, v temi iskal dobro uro, preden sem jo našel.
Naj bo, dan je bil naporen. Tudi danes sem potegnil nekaj čez 60 km. Po Romuniji bom tempo stopnjeval, ker imam že vsega dovolj nabranega, razen vas, ki ste mi zvesti do konca in sem vam za to zelo hvaležen.

 

Jutri pa naprej, điiiiiiaaaaaaaaajjjj!!!

13 komentarjev:

  1. Dušan, čestitke za preveslano Bolgarijo.

    Želim ti, da ti še po Romuniji mirno plava tvoja barka.

    Kateri je to gospod Gu.?

    Dušan, želim ti vse dobro!

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne pretiravaj in ne pospešuj, da ti tik pred ciljem ne zmanjka energije in ne crkne kompas.
    Spremljamo te ves čas v mislih in podoživljamo tvojo pot.
    Drži se in srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. BRANKA, kompas mi je že itak crknil.
    Da bo po tvoje: zdaj zalegnem, tak za pol ure. :)

    ROMAN, gospod Gu že pripravlja polet za Konstanco.

    OdgovoriIzbriši
  4. Torej polet iz Konstance ... od tam sem že letel :) Najprej pa lepo, počasi do tja. Imam že polno idej, ko se vrneš. Če seveda želiš, lahko izdelava kakšno spletno stran, kjer podoživiš, strneš, opišeš, "oslikaš" vse kar si doživel in kar bi bilo zanimivo za publiko.

    Lahko izdelava e-publikacijo v 3D obliki z enako vsebino, tudi video posnetki, če jih imaš. Po želji. Izdelava bo za male pive, ups...pare !! :)

    Malo heca. Bova že našla win-win situacijo - seveda, če želiš. Kot rečeno: najprej na cilj, nato nazaj, "čil-aut", pa nato v akcijo ...

    BTW: Kaj se bo zgodilo z ljotko Viro, ko prideš na cilj? Slovo ali na letalo in nazaj? ;)

    Tretja varianta: obrneš in po rekah nazaj v Bakovce ... bo malo težje, ampak ... :)))

    Fajn bodi!

    Stanko

    OdgovoriIzbriši
  5. Ej, da ne gledaš pregloboko v Tuborg (al kako se že imenuje), če moraš Viro iskati :-)))
    Glej, da jo pripelješ s seboj domov, pa kakorkoli že !Na višku slave ne moreš zapustiti svoje ljubice :-))Doma jo boš z veseljem kdaj pogledal in pobožal, saj ti je bila celo pot zvesta.
    Želim ti, da najdeš lepo mesto v parku - pod kakšnim košatim drevesom, če bo deževalo.Če bo pa strelalo, pa raje bejži :-))

    Dušan, vse dobro za naprej in lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Dušan kje si?

    Verjetno je v Romuniji težje z netom, kot v Bolgariji.

    Upam, da se čim prej oglasiš, da bomo vedeli kako je s teboj.

    Dušan vse dobro ti želim !

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  7. Srečno!
    Jaz čakam s fanfarami, kje si?

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha... šele sedaj sem videla novo fotografijo.
    Če bi ti človek dal puško v roke, bi bil kot mednarodni tero.... :-))Glej, da te ne bodo zaprli.:-))
    Joj, hitro se vrni, da te bom lahko kaj vprašala !
    Me že radovednost matra :-)
    Vem, da hitiš, pa vseeno ne pretiravaj.
    Imej lep dan in srečno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdaj sem pa že malo nestrpna, pričakujem nove informacije.
    Vsekakor pa srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hm, še nič. Upam in želim si, da šiba proti Črnemu morju, da konča zastavljeno.

    Dušan, srečno, pa kakorkoli že je.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sedem dni nič glasu...
    Upam, da ti gre dobro!

    OdgovoriIzbriši
  12. Branka, za Viro plava proti Črnemu morju. Mu je ušla:-)))

    Ko boš prečital, ne zameri.Saj ne morem biti resna, če ne vem kje si :-)
    No, kjerkoli si - srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Poslušam Murski val, nič javljanja. Zgubil se je v deltastih labirintih Donave in zdaj išče pravega do Črnega morja.....-)))
    Ti povem Spominčica, jutri se bo javil od doma, tako slutim.

    OdgovoriIzbriši