četrtek, 4. avgust 2011

SPET DOMA

Mojim zvestim spremljevalcem, prijateljem in javnosti sporočam, da sem prispel domov in zaključil odpravo. Namen je bil dosežen.

Vsem sem vam hvaležen za vsako besedo  in vzpodbudo. Drugega vam trenutno ne morem povedati. Na meni je, da si uredim misli,  regeneriram telo, se spočijem in vam povem zadnje dogodke v odpravi.  Karkoli me boste povprašali, vsakemu  in vsem odgovorim.

Lepo vas pozdravljam, Dušan Kovač.

6 komentarjev:

  1. Pozdravljen doma! Moja včerajšnja napoved se je uresničila.
    Le spočij se in uredi misli! Doma je najlepše!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljen, Dušan !
    Hitro se naspi in odpočij, jaz sem že radovedna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dušan, glavno je, da si živ in zdrav.

    Kapo dol, ker si pogumen in si se lotil takšne pustolovščine sam.

    Spočij se, potem pa boš še kaj povedal o dogodivščinah na poti.

    Lep pozdrav in mirno noč!

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj še vedno spiš ?
    Upam, da te nisem zbudila, saj sem čisto tiho :-))
    (misli ti bomo pa pomagali urediti :-) )

    OdgovoriIzbriši
  5. Pomenki med prijatelji so stekli, zdaj bi še virtualci radi svežih novic.
    O tistih zadnjih pripetljajih lahko steče beseda.
    Sem pač ženska, pa še radovedna včasih...
    Zdaj ti že lahko zaželim dobro jutro!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lej ga, no,še vedno spi.
    Nič se bat, saj bomo počakali, samo radovednost nas nosi sem.:-)

    OdgovoriIzbriši