torek, 21. junij 2011

DAN PRED PRAZNIKOM

Donji Miholjac, tik pri Dravi.
Sinoči sem tu pristal in postal dobrodošel gost. Bi šel dalje, še dva, tri dni do Donave, cca 88 km, bi imel.
Pa so me povabili: "Zalegni, odmori se čovjek." In sem zalegnil. Pred tem slavonski kulen, pijača in ...
Danes sem nekaj delal, zaradio nešto i tako. :)))
Vam pa povem: Zastavo sem dvigoval skupaj z gostiteljem, v čast antifašistične borbe hrvaškega naroda, kak dan pred obiskom našega predsednika, spoštovanega g.Türka. Dokument objavim ob priliki.
Za kosilo? Eh, paprikaš z divjačino in svežo povrtnino, vino, travarica, kava ...
Sledila bo večerja in spanje. Jutri odrinem dalje.
Kaj vsega sem videl in doživel v mestu, vam povem ob priliki.
Uživajte vsak trenutek in lep pozdrav.
Tista voda iz Mure je že tu. Jutri bo spet šibalo, Juuuuheeeej !!!

7 komentarjev:

  1. Kamorkoli gre Človek vedno sreča Ljudi.
    Srečno na jutrišnji poti

    OdgovoriIzbriši
  2. Počitek je bil vsekakor dobrodošel, med dobrimi ljudmi se človek rad zadrži, saj ti nič ne pobegne. Dobro z dobrim.
    Danes bo žgalo sonce. Pazi nase!

    OdgovoriIzbriši
  3. aja! ti si čakal, da te Mura dohiti, da greš z njo naprej.. dobro potem, nadaljujta skupaj, vajena sta.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vsem. Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dušan mirno reko in naj se ti izpolni zadani načrt ti želi Tonček Jensterle z družino

    OdgovoriIzbriši
  6. in tista doživetja v mestu, si že dano povedal? ;)

    OdgovoriIzbriši