sreda, 22. junij 2011

OSMI DAN

Včeraj sem bil na "dopustovanju". Danes, nekaj po deseti sem odrinil od prijetnih gostiteljev, ki so me oborožili s kulnom in kruhom za popotnico in napravil blizu 60 km poti. To je dosti, glede na to, da je Drava v teh krajih počasna reka. Nisem imel drugega, kot da šibam. Levo in desno še vedno nevarnost minskih polj. Na to so me opozorili in tudi povsod svarilne table (veste, tiste s smrtno glavo).
Ne bi si rad dovolil, da bi mi čoln dvignilo v nebesa, predem ne dokončam poti. :)
Zdaj sem tu v kampu blizu Osijeka. Pričakovali so me, "A vi ste tisti s slovensko zastavo? No, imam tudi hrvaško, taki so predpisi. Ne vem kako bo v Srbiji in dalje s pravili izobešanja zastav. Tako na kratko in lahko noč.
Aja, privoščil sem si prvo pivo na poti, no dve ali tri. Osiješko je čisto po mojem okusu.

5 komentarjev:

  1. Dobro si zategoval mišice včeraj, 60 km ni mačji kašelj.
    Srečno v nadaljevanju!

    OdgovoriIzbriši
  2. Torej lačen nisi, žejen pa tudi ne.
    Samo glej, da se ne boš spuščal na dno reke (mine
    mislim ) :-)))
    Kaj praviš, da moraš še zastave zraven voziti ?
    Kakšna gusarska bi morala zadostovati, da bi te pustili na miru :-))
    Upam, da je tudi današnji dan potekal brez presenečenj, jutri pa SREČNO !

    OdgovoriIzbriši
  3. zdaj bodo kmalu dnevi osješkog piva..
    eeej Slavonijo!

    http://www.youtube.com/watch?v=MD0moaorJZ8&feature=related

    in pomah!si? si na Donavi? menda ima Dunav nekaj čez sto pesmi.
    naše ime je žensko.. v drugih jezikih je ime moško.
    ena redkih rek, ki spremeni spol.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Branka. Ja, včeraj sem gonil, danes pa bolj po mačje kašljal. :)

    Spominčica, pred odhodom je bila sila in sem gusarsko od Murske straže pozabil. Tista je res smrtonosna, s strupenim gadom. Sem se pa s kačami, tu na Dravi, tudi srečeval.

    Vsem hvala in lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dušan, kaj se javi... avgusta pridemo v Bakovce, mi boš skuhal kavo, tisto najino... grenko!
    srečno!!!! Jasna

    OdgovoriIzbriši