četrtek, 23. junij 2011

NA PRAGU DONAVE

Tu sem parkiral v kampu Ušče, 100 m pred izlivom Drave v Donavo. Rad bi si ta užitek prihranil za jutri. :) Mene, z malo "ladjo" radi sprejmejo v vsako luko.
Od Osijeka, do sem sem brodil štiri ure. Popoldne sem začel, ko je vročina malce popustila.
V Osijeku nič novega, mesto kot vsako drugo. Mene mesta ne zanimajo, zato sem poknil le nekaj fotk in se odmoril z osiječkim, ki ni niti tak slabo.
Po poti pa je bilo precej utrujanja od hitrih čolnov. Danes je bil cerkveni praznik in je tega prometa bilo več, kot sicer. Pri srečavanju s takimi je potrebno paziti, da te val ne zalije, posebej, če pride za tabo. Takrat se val sešteva, saj poznate tisto o interferenci. Najboljše se je postaviti čelno na prihajajoči val, potem pa ihahaaaaa, kot stampedo.
Po bregoviv je bilo precej ribičev in tudi opozorilnih tabel "NE PRILAZI -MINE".
Dva mlada (on in ona) sta mi, od navdušenja, ponudila sendvič in vodo. Kar s skuterom sta mi ga pripeljala do čolna. Ona bi šla z mano, on ne bi.
Z jutrom bom odprl novo poglavje - DONAVA.     Jiiihaaaaa!!!

11 komentarjev:

  1. Jutri te čaka najlepše. Morje rumenih blatnikov, meni najljubša vodna rožica. Pobožaj jih v mojem imenu. Uživaj še zame malo!

    OdgovoriIzbriši
  2. jebela.. ne znam dat povezavo tako, da bi se kar kliknila.. pa zato ne bom utrujala z jutubeki o Donavi..

    juuuhej jutri dunaviš!

    OdgovoriIzbriši
  3. Obilo užitkov ob nadeljevanju svoje začrtane poti ;)

    sosedje Vohar od najmlajšega do najstarejše ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obavezno se stavi u Aljmašu kod crkve na dunavskim ribama. I pazi se onih OGROMNIH brodova.

    Denis

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko boš priplul iz Drave v Donavo, mislim, da je to območje še vedno del Kopačkog rita, (ne vem sicer ali imaš že urejene formalnosti za vstop na srbsko stran Donave)se popelji v smeri izliva Drave na vojvodinsko stran (tukaj se boš znašel na apatinskem področju, znanem po nekdanjih titovih loviščih, izredni gostoljubnosti domačih ribičev po kampih ob levem bregu donave, Jelen pivu iz apatinske pivare itd.)Povprašaš lahko po profesionalnem ribiču Boži (Božo)in mu omeni, da prihajaš po priporočilu Franca in Darka iz Slovenije (Ljutomer)in najmanj kar lahko pričakuješ ti bo iz svojih ribiških mrež podaril kakega velikega donavskega krapa, pa tudi Jelen piva v njegovem kampu ne zmanjka. Pa srečno bakovski bober ali celo panonski mornar...

    OdgovoriIzbriši
  6. Bakovski bober, panonski mornar - kako dobra imena so ti dali !
    Sedaj verjetno ne bo več tako idilično, pa ti kljub temu želim, da bi užival.
    Srečno !

    OdgovoriIzbriši
  7. Dušan pozdravljen! Blog sem našel malce pozno, ali bolje kot če ne bi ... Uživam ob branju. Želim ti čimveč "prave svobode" - uživaj!

    Stanko M. - Bakovci

    OdgovoriIzbriši
  8. BRANKA, danes mi ni bilo dano opaziti rumenih blatnikov, je pa bilo morje vode.
    Ko jih srečam, ti sporočim, kaj bova z njimi napravila. :)

    MAHOVA, ja, danes že dunavim. :)

    VOHARJEVI, Eeeej sosedje, kak po domače mi je zadišalo.To osiječko ni čisto tak, kak tajkunsko. :) L.p.

    DENIS, Tam sem se pomolio majkibožji. A ribe?, ebiga, ni bilo vremena. L.p.

    POLNALUNA, Pubeci, prleški, zdaj je kaj je, prevozil sem. Bo pa tega še ogromno. Dokler se ne odjavim, ne bi smel na levo. :)
    No, tak se samo pravi.

    SPOMINČICA, to so naši Prleki, saj jih poznaš. Lepo bodi in ne kadi preveč.

    STANKO, Glavno, da si našel. :)
    Uživajte tudi vi doma in kartaše pozdravi.

    Hvala vsem, ki me berete.
    Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. noooo? piši, piši.
    ne moreš samo veslat zase, še piši za nas..

    /boš šel tudi na Rt pjesnićke nade?/

    OdgovoriIzbriši
  10. Spet nekaj časa, ki ga lahko posvetim tvojemu potepu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo.
    Pozdravljena, Lea !

    OdgovoriIzbriši