petek, 17. junij 2011

Blizu Dekanovca

Takoj vam povem, fotografije ne bo. Drago gostovanje pri mobilnih operaterjih in baterije.
Kako je bilo na meji?
Ne vprašajte. Ob enajstih sem dobil odločbo v M.Soboti na pošti, me je ena simpatična turistična delavka peljala, .... In kakšne policajke, Hrvatice !!! , da ti veslo vstane. Tudi to, da je tu ponoči v šumi bolj varno, kot v domači postelji, kjer te lahko lastna baba mimogrede, ... Saj prebirate Novice, Oste Bakal in druge kriminalke.
Vglavnem, narod je navdušen: vi doma , in gostitelji pra vtak.
Vsega vraga se je dogajalo, pol sem že pozabil. :)

Je pa bil lep večer, v času, ko se je sonce približalo obzornici na pol kazalca izstegnjene roke. Na levi Madžarska, na desno Hrvaška, vmes pa moj čoln in BOBRI !!! Bobri sem vam pravil. No eden je bil, ki je transportiral drevesa za svoj brlog. Se še spominjate, naših na Muri pri Bakovcih? Tam smo bolj agresivni prebivalci in so se živali morale odseliti.
Jutri se bo moral seliti človek, to si zapomnite. Kjer ni obljudeno za živali, ne more biti za človeka.
Tu, kjer sem zdaj, vam povem, ljudje dragi: KOT V RAJU ! Zvečer sem si prižgal radio, da bi malo muzike in kakšno osmrtnico od vas poslušal. Katastrofa, moja ušesa tega več ne prenesejo, tako, da sem ugasnil in poslušal glasbo iz okolice.
Žabe, ptice vseh vrst, Tam čez iz Madžarske je nekaj tulilo .
Potem pa ponoči je čisto vse utihnilo, da bi spanec imel svoj mir, le šum vode mi je dajal tisti ritem, ki ga telo v spanju potrebuje.

Kdo ve?, pridem danes do Drave?
Če ne, pa jutri.
p.s.
Navodilo za vas, doma: ne pobijajte se, ne afnajte se z bogastvom in strah vas naj ne bo.

Če vsem ne odgovorim, bom to storil kdaj ob priliki.
Hvala, da ste z mano.

6 komentarjev:

  1. Mislim, da si srečen človek, ker si znaš narediti življenje lepo.
    Še vedno držim pesti, da bi bilo vse dobro in, da bi do konca poti užival.
    Srečno !

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne hiti, tvoja pot ni postavljanje rekordov! Prisluhni ranim jutrom in poznim večerom, vmes bo voda najlepši glasbeni dodatek. Vsi njeni šumi, valovanja, tišine lenobnosti toka, brzic hrup in nežni ritmi lahnega odriva vesla.
    In pozno zvečer, ko ležeš k počitku se ti bo zvrtelo od kancon nižin kot Vladeju od višin.
    Srečno v nadaljevanju!

    OdgovoriIzbriši
  3. SREČNO DUŠAN ŠE ENKRAT...........ŽELJKO Z DEKANOVCA,JUTRI SAM PRIŠEL Z KOLESOM KO SI SE ODPRAVLJAL.....

    OdgovoriIzbriši
  4. AKO TREBAŠ SLIKE OD MESTA GDJE SI PRENOĆIO MOREŠ IH NAĆI NA MOJEM FACEBOOKU-VULKANIZACIJA STARS ŽERJAV ŽELJKO

    OdgovoriIzbriši
  5. je Drava danes, je?
    vreme imaš, vetrič tudi.

    in Donava? je še daleč?

    OdgovoriIzbriši
  6. Spominčica, da te ne bo roka bolela od držanja pesti. :)

    Branka imaš prav. Pridem do Slavonije, pa bom šel med šečerno repo. :)

    Željko, pridem pogledat. L.p.

    Mahova.
    Vetrič, danes da me je mrzlo. Takrat je Drava že bila. Do Donave pa je ta trenutek 175 km. :)

    OdgovoriIzbriši