nedelja, 26. junij 2011

VUKOVAR

Včeraj sem začel dremuckati že ob 14.h, med kačami in žabami. S kačami se že poznamo, razen z eno črno barabo, ki mimikrija, se dela kot, da je suha veja. Pod vodo zdrži tudi do 4 minute in odlično plava čez celo reko.
Danes, ob 5.h sem že bil v čolnu in ob 7.h v Vukovarju. Sama žalost od tam in po poti. Posledice se poznajo na hišah, naravi in žal tudi na ljudeh. Ene se popravijo, na ljudeh bo težko. Za kosilo me je gostil ribič Kruno, borec v penziji. V naslednji vasi mi je baterije polnil Božo. S 500 wati mi je kuril stare rockerje, žena mi je morala plesati. Vsi so šli za mano, da me "isprate kao starog druga".
Zdaj sem tu v Iloku.
Hvala Hrvaški za nepričakovano gostoljubnost. Jutri nadaljujem v  Srbiji, do Novega Sada. Prava pustolovščina se šele začne; od tu še točnih 1300 km do konca delte.  Điiihhhaaaaaaa!!!

7 komentarjev:

  1. BRAVO MAJSTORE!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ne daj se stara sabla mi JESENIČANI stiskamo pesti zate drži se DUŠAN in mirno reko ti želimo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Denis,
    Majster je veter ali sonce. :) L.p.


    Tonček,
    Aha, ti zdaj vračaš, kar sem jaz za hokejaše? Pozdravim te in tvoje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej, še so dobri ljudje, to ves čas zatrjujem, pa mi nihče ne verjame.
    Dolga je še tvoja pot, pravzaprav šele zdaj vem, kje je tvoj cilj.
    Držim pesti!
    Naj ti bodo vodne nimfe naklonjene!
    Slovenci smo Donavi nadeli ženski spol, sicer ne vem zakaj, ampak naj bo mila s teboj in ti z njo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Veliko je še pred teboj - lepega, pa tudi napora.
    Sicer pa se že po poti utrjuješ in navajaš na presenečenja.
    Želim ti lepo vreme, nič kač in lep jutrišnji dan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, pa žabam sem naročila, naj ne bodo preglasne, da se boš naspal :-))

    OdgovoriIzbriši