sobota, 25. junij 2011

FISH PAPRIKAŠ

Veter imam rad, vendar so se tu na Donavi ti eolski bogovi preveč razkurili. Zjutraj sem potegnil, okrog osmih, da pridem čimprej do Vukovarja. Po treh kilometrih sem tu, skrit v zalivu, pred razbesnelo Donavo. Čakam, da se veter pomiri.
Sinoči mi je druščina postregla s fish, ribjim paprikašem, napravljenim iz donavskega šarana. Riba, tretina čebule, malo vina, soli in dosti sladke paprike. Tu okrog in v Vojvodini ga znajo odlično pripraviti. Potem smo to malo zalili s suhim vinom, muzika in veselca se je začela. Za kafičem, v kotu sem si že pred tem postavil šotor. Predvsem moška druščina je bila zbrana. Saj se jih je nekaj dušic tudi okrog potikalo, ki bi mi delalo druščino čez noč. A kaj, ko naslednjega dne, veslo zahteva celega človeka in vso energijo za nadaljevanje poti.
Še to, nič popra in česna v paprikašu. Vsekakor zanimivo, doma za poskusiti. 

8 komentarjev:

  1. Njami, njami! :) Bova doma tak paprikaš 1x poiskusila? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sigurno, Stanko.
    Takega sem spet po dolgem času sprobal. Nazadnje pred mnogimi leti v Somboru.

    OdgovoriIzbriši
  3. Torej te je ustavil - Eol. Je že vedel, da moraš še malo počiniti :-))
    To ni še nič, ko boš prišel med komarje se bo začela prava Odisejada.Svetujem ti, da si narediš čepke za nos in ušesa :-))
    Če bosta doma kuhala ribji paprikaš, me zanima, kje bosta dobila donavskega šarana :-)))
    Lep dan ti želim in mirno reko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Spominčica,
    za komarje ni skrbi, tisti ki pikne, tudi krepne. :)
    Za šarana je skrivnost, lahko pa prideš probat.
    Hvala za mirno reko, danes je slišala.
    L.p.

    OdgovoriIzbriši
  5. Komarice bodo prava nadloga, zdaj je njihov čas vampirjenja...:-)))
    Ribji paprikaš bi pa tudi jaz.

    OdgovoriIzbriši
  6. Šarane sigurno tudi v Muri skrivate :-))
    Komarji pa niso čebele !

    OdgovoriIzbriši
  7. Že zdaj sta vabljeni. :)

    OdgovoriIzbriši