petek, 15. julij 2011

VIDIN

Danes, 15.julija sem zapustil rođake na srbski strani. Po skoraj 60. km poti, sem zvečer prišel v Vidin. Tu sem v luki, pri prijaznih bolgarskih policistih. Notri v skladišču sem dobil internet povezavo, kjer lahko sürfam do jutri. Po 24.urah moram zapustiti to cono. :)
Če se mi bo dremalo, grem na njihovo ladjo in tam zalegnem v spalni vreči.
Kaj se je dogajalo, ko me ni bilo?
V ponedeljek sem hodil po robu, dobesedno po robu. Potem sem noč prespal čisto moker v mokri spalni vreči. Dobro, da je vroče in se je oprema hitro posušila.
Zamenjal sem čoln. Zdaj vozim Viro, Marša ni povsem ubogala, pa sem jo prekrstil brez milosti.
Več ne vem kdaj, imam pa zapisano, sem prečkal Đerdap II. Pravzaprav smo prečkali kar peš, sicer bi moral predolgo čakati na ladjo, ki bi skupaj z njo, šli skozi prekat. Fantje na centrali so mi skuhali kavo, prinesli rakijo v šalici (sicer ni dovoljena) in mi prenesli čoln na drugo stran.
Pozno sem prišel v Prahovo in ob 01.uri zalegnil v travi tamkajšnje tovorne luke, kjer nakladajo fosfate, žlindre bakra, zlata ... Stražarji so spet spali na drugi strani, da se nismo motili.
Ta luka je preživela bombni napad nata. Američani so jo bombardirali še po hitlerjevih načrtih.
Včerajšnjo, zadnjo noč v Srbiji, sem prespal kod Ivice, v njegovi ribiški kolibi. Saj mu je drugače ime, pa se pravega ne spomnim, čeprav je on moje ime ponavljal v vsakem stavku dvakrat.  Za večerjo nama je napravil solato in rakijo, enako tudi za zajtrk. Ne bi se ustavil tam, pa sem Dragiši povozil nastavljene palice v reki in me je pošiljal v p.materno. Obrnil sem in ga posla v 3 njegove, ker ni imel markiranega svojega polja. In tako se je začelo, ponudil mi je pivo in svoj šotor, on pa, da gre domov. In potem je prišel Ivica, če mu je tako ime.
No, zdaj sem tu, kje sem. Moral bi vam napisati 10 strani grozljivke, pa vam ne bi rad dvigoval pritiska.
Čez Bolgarijo bom bolj ekspeditiven, Romunijo pa itak prešprintam. Bojim se, da mi bo zmanjkalo reke. Če bi bil vsekan še po drugi strani, bi se vrnil gorvodno. To bi trajalo kar pol leta, pa rajši prepustim drugim.

p.s.
Fedja, napiši mi na email, prosim. Tvojega ne najdem.
L.p.


fon je na 0


Steber za novi evropski most Donava II me Ro in Bolgarijo

Na levi z Donave reflektira sonce na letno kuhinjo


Fantje so pomagali


17 komentarjev:

  1. Živijo Dušan!

    Včeraj sem izvedel za tvojo pustolovščino.

    Želim ti veliko uspeha in sedaj bom vsak dan spremljal, da vidim kako ti gre.

    Bog te blagoslovi!

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo, Roman.
    Tisti blagoslov izpusti, da mi bogov ne zmedeš, ... bo spet frka. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Živijo Dušan!

    Vidim, da še malo surfaš po netu.

    Tudi jaz sem še gor. Sem gledal danes na "guglovi mapi" kje vse si se vozil in kje se še boš.

    Res ti želim, da ti ta projekt dobro uspe.

    Sem se pa spraševal, kako to, da takšen podvig ni bolj medijsko in sponzorsko pokrit. Sicer o tem kdaj drugič.

    Upam, da se srečava, ko boš prišel nazaj in boš v živo povedal, kako je bilo.

    Mirno noč!

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, sem se odahnila, vedela sem, da bo kriza.
    Po robu praviš, važno, da nisi treščil čez rob.
    Tisto po robu jaz dobro poznam, ne zviša pritiska, zledeni telo.
    Kakšen dan počitka si privošči in pazi nase!
    Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oj, BRANKA. Počivam, počivam v čolnu ko zabušavam. :)
    L.p.

    OdgovoriIzbriši
  6. super ti gre Dušan! se vidimo konec avgusta v Bakovcih: )
    Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Dušan, upam, da boš prebral.
    Ciril je sporočil, da bo pričakovano šele v ponedeljek, ker danes ne more nič urediti.
    Idi na banko, ne na pošto.
    Na telefonu si nedosegljiv.
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. no, da je le đerdap za tabo. zdaj pa nehaj hiteti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dušan, želim ti vso srečo.

    Miren počitek in jutri uspešen dan.

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne vem,če nisi predolgo zalegnil na tisti ladji, pa so te kam odpeljali, ker se nič ne javljaš.

    Želim ti čim manj grozljivk.
    Srečno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Glede na to, da je napisal, da je fon na nuli, predvidevam, da nima dostopa na internet, dokler ne pride v kakšno večje mesto, kjer bo lahko našel dostop ali kakšen internet-kafe.

    Mirno Donavo želim in vse dobro!

    Roman

    OdgovoriIzbriši
  12. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Srečno v nadaljevanju!

    OdgovoriIzbriši
  13. Še si na površju :-)) ! Torej z Viro nadaljujeta.
    Tisto pisanje o grozljivkah se me je tako dotaknilo, da ti želim samo - NIČ GROZLJIVK :-)pa veliko sreče.
    Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  14. BRANKA in SPOMINČICA, :), hvala, hvala!

    OdgovoriIzbriši
  15. Večerja, še manj pa zajtrk, mi ne bi dišala ;)))

    OdgovoriIzbriši